Followers

Monday, September 20, 2010

6 random pictures!























 - Dave

28 comments:

  1. LOL, id love me some free chicken strips

    ReplyDelete
  2. Amazing what a bit of makeup can do...

    S!

    ReplyDelete
  3. fucking love chicken strips SUPPORT!

    ReplyDelete
  4. i fuckin need a free chicken :O
    cool!suppin bro :)
    check both my blogs are interesting! ;)

    ReplyDelete
  5. Free chicken?Nom nom nom nom lol

    ReplyDelete
  6. lmao

    the chicken strips got me XD

    ReplyDelete
  7. That third one is hilarious...that's a keeper.

    ReplyDelete
  8. Nice, haha :D Made then urself?

    Gonna follow mos def!!

    ReplyDelete
  9. The make up is not that great, those two girls just have face that appears way better with make up.

    ReplyDelete
  10. Nice. Although I'm kinda over makeup thing. M ost girls are so insistent on wearing makeup 24/7 it becomes cool if they're beasts underneath, simnply cause you never actually witness it.

    Anyways. Nice blog, check out mine if you find time. Thanks brah

    ReplyDelete
  11. The bike is pretty cool.
    Also I like the chicken strips lol

    ReplyDelete
  12. the chicken strips was frigin hillarious

    ReplyDelete